Педагогічну практику проходила в Кременчуцькій гімназії № 5 імені Т. Г. Шевченка. У школі було створено всі умови для проходження практики. Усі викладачі мають високу фахову й методичну підготовку. Кабінети достатньо обладнані технічними засобами навчання, забезпечені наочними посібниками, науковою, навчальною та методичною літературою. Протягом усього перебування в школі я мала змогу отримувати консультації як від учителів, так і від адміністрації школи.
Під час практики провела 9 уроків з різних предметів. Усі уроки були обговорені з учителями та методистами. Практика у школі допомогла виробити багато практичних умінь і навичок. Я навчилася:
1) проводити уроки різних типів з різних предметів;
2) перевіряти різні види робіт, оцінювати та аналізувати їх;
3) планувати роботу;
4) працювати над наочністю, виготовляти дидактичний матеріал;
5) організовувати позакласну роботу;
6) проводити виховні години та бесіди.
При проведенні уроків у подачі нового матеріалу, в його закріпленні особливих труднощів не було.
Висновки:
1. Педагогічна практика поглибила, закріпила знання з фахових і психолого-педагогічних дисциплін, здобуті в училищі, та дала змогу застосувати їх на практиці.
2. Виробила вміння проводити різні типи уроків, застосовувати різні методи й форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів.
3. Закріпила впевненість у правильності вибору професії й фаху, вдосконалила свої педагогічні здібності, розширила свою ерудицію.
5. Виконувала функції класовода й мала змогу випробувати себе в них.
6. Мала змогу протягом десяти тижнів спостерігати за навчально-виховною роботою в школі, аналізувати її й робити висновки.